10.231.71.16-54.158.219.248
A Dictionary of Marketing, 9780199590230

A Dictionary of Marketing

34.9 BGN
Цена: 34.90 лв.
Ограничена наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories as well as the latest terms and concepts in e-marketing and search engine optimization, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing.
Върни се горе и купи

Информация за “A Dictionary of Marketing”

  • Баркод 9780199590230
  • Издателство Oxford University Press
  • ISBN 9780199590230
  • Брой страници 448
  • Книга - година 2011 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.33 кг.
  • Размери 196 x 129 x 27

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Folklore in Utah Folklore in Utah 2004 г.
Цена: 62.90 лв.
Internal Revenue Service Cumulative Bulletin Internal Revenue Service Cumulative Bulletin 2015 г.
Цена: 142.90 лв.
Preventing Classroom Discipline Problems Preventing Classroom Discipline Problems 1999 г.
Цена: 414.90 лв.
America Orchestral Mus E-Book Eb America Orchestral Mus E-Book Eb 2000 г.
Цена: 197.90 лв.