0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
A Dictionary of Marketing, 9780199590230

A Dictionary of Marketing

34.9 BGN
Цена: 34.90 лв.
Ограничена наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories as well as the latest terms and concepts in e-marketing and search engine optimization, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing.
Върни се горе и купи

Информация за “A Dictionary of Marketing”

  • Баркод 9780199590230
  • Издателство Oxford University Press
  • ISBN 9780199590230
  • Брой страници 448
  • Година на издаване 2011 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.33 кг.
  • Размери 196 x 129 x 27

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Bartels Bibl.Transn.Law Natural.Resour. Bartels Bibl.Transn.Law Natural.Resour. 1981 г.
Цена: 136.90 лв.
The Times Good University Guide 2002 The Times Good University Guide 2002 2001 г.
Цена: 34.90 лв.
Printing in Spain 1501-1520 Printing in Spain 1501-1520 1966 г.
Цена: 117.90 лв.