0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
10.231.71.16-54.91.16.95
Brand Management, 9780415443272

Brand Management

117.9 BGN
Цена: 117.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Presents an analysis of the scientific and paradigmatic approaches to the nature of brand as it has developed over the years. Taking a multi-disciplinary approach and offering an analysis of brand research literature, this book delivers an understanding of the managerial implications of the different approaches to the management of the brand.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Management”

  • Баркод 9780415443272
  • Издателство Taylor & Francis Ltd
  • ISBN 9780415443272
  • Брой страници 288
  • Книга - година 2008 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.44 кг.
  • Размери 232 x 162 x 17

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Sustainable Frontiers Sustainable Frontiers 2015 г.
Цена: 88.90 лв.
Negotiating and Influencing Skills Negotiating and Influencing Skills 1997 г.
Цена: 226.90 лв.
Paperclips Don't Grow on Trees Paperclips Don't Grow on Trees 2010 г.
Цена: 41.90 лв.
Managing Green Issues Managing Green Issues 2014 г.
Цена: 127.90 лв.
The Globalization of Business The Globalization of Business 2014 г.
Цена: 264.90 лв.