0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
10.231.71.14-54.226.179.247
Brand Relevance, 9780470613580

Brand Relevance

71.9 BGN
Цена: 71.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Relevance”

  • Баркод 9780470613580
  • Издателство John Wiley and Sons Ltd
  • ISBN 9780470613580
  • Брой страници 400
  • Книга - година 2011 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.63 кг.
  • Размери 228 x 163 x 33

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Business Intelligence Business Intelligence 2013 г.
Цена: 152.90 лв.
Makers Makers 2012 г.
Цена: 57.90 лв.
Cultures of Doing Good Cultures of Doing Good 2017 г.
Цена: 243.90 лв.
Project Management for Information Systems Project Management for Information Systems 2007 г.
Цена: 230.90 лв.