0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Brand Relevance, 9780470613580

Brand Relevance

71.9 BGN
Цена: 71.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Relevance”

  • Баркод 9780470613580
  • Издателство John Wiley and Sons Ltd
  • ISBN 9780470613580
  • Брой страници 400
  • Година на издаване 2011 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.63 кг.
  • Размери 228 x 163 x 33

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Advertising Media Planning Advertising Media Planning 2015 г.
Цена: 146.90 лв.
Marketing-Kommunikation Im Internet Marketing-Kommunikation Im Internet 2002 г.
Цена: 130.90 лв.
Make it Happen Make it Happen 2005 г.
Цена: 42.90 лв.
Leading Strategic Change Leading Strategic Change 2008 г.
Цена: 127.90 лв.
Breakthrough Creativity Breakthrough Creativity 2001 г.
Цена: 55.90 лв.