0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Brand Resilience, 9780230392182

Brand Resilience

24.9 BGN
Цена: 24.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
As the Toyota and Tiger Woods scandals illustrate, brand reputation is more precarious than ever before. True and false information spreads like wildfire in the vast, interconnected social media landscape. Here, veteran marketing executive Jonathan R. Copulsky shows companies how to play brand defence in the 21st century.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Resilience”

  • Баркод 9780230392182
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9780230392182
  • Брой страници 256
  • Година на издаване 2012 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.27 кг.
  • Размери 224 x 146 x 17

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Finding a Voice at Work? Finding a Voice at Work? 2015 г.
Цена: 88.90 лв.
Integrated Marketing Communications Integrated Marketing Communications 2011 г.
Цена: 215.90 лв.
Power Play Power Play 2016 г.
Цена: 39.90 лв.
Effektives Customer Relationship Management Effektives Customer Relationship Management 2001 г.
Цена: 130.90 лв.