Търсене
10.231.71.14-34.239.172.52

Brand Resilience

24.9 BGN
Цена: 24.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
* Поради високата натовареност всички онлайн поръчки се обработват със забавяне и сроковете за доставка са удължени.
As the Toyota and Tiger Woods scandals illustrate, brand reputation is more precarious than ever before. True and false information spreads like wildfire in the vast, interconnected social media landscape. Here, veteran marketing executive Jonathan R. Copulsky shows companies how to play brand defence in the 21st century.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Resilience”

  • Баркод 9780230392182
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9780230392182
  • Брой страници 256
  • Книга - година 2012 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.27 кг.
  • Размери 224 x 146 x 17

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Managing Asian Destinations Managing Asian Destinations 2018 г.
Цена: 407.90 лв.
Business Essentials Managing Finance Business Essentials Managing Finance 2013 г.
Цена: 51.90 лв.
Governance of Higher Education Governance of Higher Education 2015 г.
Цена: 63.90 лв.
The Smart Thinking Book The Smart Thinking Book 2015 г.
Цена: 26.90 лв.
AI for Marketing and Product Innovation AI for Marketing and Product Innovation 2018 г.
Цена: 58.90 лв.