0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Brand Resilience, 9780230392182

Brand Resilience

24.9 BGN
Цена: 24.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
As the Toyota and Tiger Woods scandals illustrate, brand reputation is more precarious than ever before. True and false information spreads like wildfire in the vast, interconnected social media landscape. Here, veteran marketing executive Jonathan R. Copulsky shows companies how to play brand defence in the 21st century.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Resilience”

  • Баркод 9780230392182
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9780230392182
  • Брой страници 256
  • Година на издаване 2012 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.27 кг.
  • Размери 224 x 146 x 17

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Applications of Management Science Applications of Management Science 2015 г.
Цена: 236.90 лв.
Non-Profit Instit America Set Non-Profit Instit America Set 1993 г.
Цена: 388.90 лв.
AIA 10 Business Management AIA 10 Business Management 2015 г.
Цена: 96.90 лв.
Digital Advertising Digital Advertising 2016 г.
Цена: 101.90 лв.
Media, Organizations and Identity Media, Organizations and Identity 2014 г.
Цена: 210.90 лв.