10.231.71.16-54.80.82.9
Brand Resilience, 9780230392182

Brand Resilience

24.9 BGN
Цена: 24.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
As the Toyota and Tiger Woods scandals illustrate, brand reputation is more precarious than ever before. True and false information spreads like wildfire in the vast, interconnected social media landscape. Here, veteran marketing executive Jonathan R. Copulsky shows companies how to play brand defence in the 21st century.
Върни се горе и купи

Информация за “Brand Resilience”

  • Баркод 9780230392182
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9780230392182
  • Брой страници 256
  • Книга - година 2012 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.27 кг.
  • Размери 224 x 146 x 17

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
How They Made A Million How They Made A Million 2001 г.
Цена: 21.90 лв.
The Anatomy of High Performing Teams The Anatomy of High Performing Teams 1998 г.
Цена: 66.90 лв.
Corporate Flashcards Corporate Flashcards 2010 г.
Цена: 20.90 лв.
Human Relations in Industry Human Relations in Industry 1989 г.
Цена: 316.90 лв.
Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement 2011 г.
Цена: 411.90 лв.