10.231.71.14-54.80.183.100
Breaking Through, 2nd Edition, 9781137395498

Breaking Through, 2nd Edition

111.9 BGN
Цена: 111.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
With updates on digital opportunities, social media, emerging markets (including Africa), and the social as well as financial impacts of customer centricity , this book successfully blends strategy with implementation and also features a range of innovative new and traditional business examples from across the globe.
Върни се горе и купи

Информация за “Breaking Through, 2nd Edition”

  • Баркод 9781137395498
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9781137395498
  • Брой страници 292
  • Книга - година 2014 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.61 кг.
  • Размери 240 x 157 x 22

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Economic Impact or Contribution Economic Impact or Contribution 2016 г.
Цена: 175.90 лв.
Turnaround Management and Bankruptcy Turnaround Management and Bankruptcy 2017 г.
Цена: 401.90 лв.
Make Confident Decisions: Teach Yourself Make Confident Decisions: Teach Yourself 2012 г.
Цена: 28.90 лв.
Key Performance Indicators (KPI) Key Performance Indicators (KPI) 2012 г.
Цена: 94.90 лв.