0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
BTEC First Business Level 2 Assessment Guide: Unit 4 Principles of Customer Service, 9781444186833

BTEC First Business Level 2 Assessment Guide: Unit 4 Principles of Customer Service

31.9 BGN
Цена: 31.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Take the guesswork out of BTEC assessment with sample student work and assessor feedback for all pass, merit and distinction criteria.
Върни се горе и купи

Информация за “BTEC First Business Level 2 Assessment Guide: Unit 4 Principles of Customer Service”

  • Баркод 9781444186833
  • Издателство Hodder Education
  • ISBN 9781444186833
  • Брой страници 64
  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.15 кг.
  • Размери 245 x 190 x 4

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
5S Office Version 1 Participant Workbook 5S Office Version 1 Participant Workbook 2017 г.
Цена: 42.90 лв.
Qualitatsmanagement in Organisationen Qualitatsmanagement in Organisationen 2001 г.
Цена: 178.90 лв.
Principles of Managerial Finance Principles of Managerial Finance 2005 г.
Цена: 144.90 лв.
Contemporary Consumer Culture Theory Contemporary Consumer Culture Theory 2017 г.
Цена: 383.90 лв.
Diversity Management in Practice Diversity Management in Practice 2009 г.
Цена: 208.90 лв.