0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results, 9780814416419

Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

  • Издателство: Amacom
56.9 BGN
Цена: 56.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Your service team may represent the first, last, or only interaction point between your customers and your company. This book presents proven techniques for creating unforgettable customer experiences. It covers every aspect of face-to-face, phone, Internet, and self-service customer relations.
Върни се горе и купи

Информация за “Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results”

  • Баркод 9780814416419
  • Издателство Amacom
  • ISBN 9780814416419
  • Брой страници 224
  • Година на издаване 2010 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.50 кг.
  • Размери 230 x 187 x 16

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Strategic Organizational Communication Strategic Organizational Communication 2012 г.
Цена: 141.90 лв.
Risk Management of National Security Threats Risk Management of National Security Threats 2013 г.
Цена: 324.90 лв.
Prospect Research Fundamentals Prospect Research Fundamentals 2013 г.
Цена: 170.90 лв.
Coaching Coaching 2015 г.
Цена: 60.90 лв.
Business Ethics Business Ethics 1995 г.
Цена: 76.90 лв.