Търсене
10.231.71.14-3.234.208.66

Digital Strategies in the Pharmaceutical Industry

247.9 BGN
Цена: 247.90 лв.
Няма наличност
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени по време на кампании.
This book is a comprehensive review of the current state of digital innovation, Internet activity and e-business in the life sciences arena and a practical guide for managers planning, developing and implementing e-strategies in the pharmaceutical industry.
Върни се горе и купи

Информация за “Digital Strategies in the Pharmaceutical Industry”

  • Баркод 9781403903792
  • Издателство Palgrave USA
  • ISBN 9781403903792
  • Брой страници 239
  • Книга - година 2003 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.55 кг.
  • Размери 244 x 161 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
The Skilled Facilitator The Skilled Facilitator 2016 г.
Цена: 118.90 лв.
Soft Skills for Hard Business Soft Skills for Hard Business 2018 г.
Цена: 80.90 лв.
Resonate Resonate 2010 г.
Цена: 60.90 лв.
Lessons from the Mouse Lessons from the Mouse 2010 г.
Цена: 48.90 лв.
Marketing and Globalization Marketing and Globalization 2018 г.
Цена: 141.90 лв.