През последните 30 години голям брой компании доказаха, че е възможно да се сътвори един по-добър свят и едновременно с това да се увеличат печалбите. Опитът показва също, че създаването на успешни маркетингови и корпоративни социални инициативи изисква интелигентност, всеотдайност и финес. Независимо дали работите за голяма корпорация или за начинаеща фирма, генерирането на финансова печалба и социални дивиденти е въпрос на внимателно балансиране.
Коопорациите, които работят целенасочено, за да постигнат успех в маркетинговите и корпоративните социални инициативи, не само съществуват по-дълго, но и просперират повече от конкурентите си.
Маркетинг гуруто Филип Котлър и експертите Дейвид Хескил и Нанси Лий ще ви научат как да давате за да получите повече.
Добри дела
Филип Котлър
Сиела
Изчерпано количество
Продуктът не е наличен
Запиши се за известие при зареждане
Филип Котлър e автор на повече от 15 книги. Той е професор по международен маркетинг в Колежа по мениджмънт Кеllogg при Northwestern University.
Информация за "Добри дела"
- SKU 9789542815778
- Тегло кг 0.45
- ISBN 9789542815778
-
Автор
Филип Котлър -
Издателство
Сиела
- Език Български
- Брой страници 276
- Вид корица Мека
- Година на издаване 2014
- Размер см 23 x 16 см.
The information below is required for social login