0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research, 9780415268950

Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research

101.9 BGN
Цена: 101.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
As interpretive research perspectives become increasingly influential in many fields of social science research, so it becomes more important for experienced researchers to become familiar with the philosophical perspectives, data gathering techniques and analytical methods that derive form interpretive research.
Върни се горе и купи

Информация за “Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research”

  • Баркод 9780415268950
  • Издателство Taylor & Francis Ltd
  • ISBN 9780415268950
  • Брой страници 224
  • Година на издаване 2003 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.35 кг.
  • Размери 160 x 232 x 13

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5