0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Emotions, Advertising and Consumer Choice, 9788763001984

Emotions, Advertising and Consumer Choice

136.9 BGN
Цена: 136.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Focuses on neurological and psychological insights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour. This book offers a review of contemporary thinking in the field of consumer behaviour.
Върни се горе и купи

Информация за “Emotions, Advertising and Consumer Choice”

  • Година на издаване 2007 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.78 кг.
  • Размери 230 x 157 x 29

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
The Story of the Mexican Screenplay The Story of the Mexican Screenplay 2014 г.
Цена: 344.90 лв.
Ethnic Conflict Ethnic Conflict 1997 г.
Цена: 148.90 лв.
German-Iowan Studies German-Iowan Studies 2004 г.
Цена: 139.90 лв.
Women Reading Corneille Women Reading Corneille 2000 г.
Цена: 119.90 лв.
The Memory of Trade The Memory of Trade 2000 г.
Цена: 58.90 лв.