Търсене
10.231.71.14-34.239.150.57

Какво е маркетинг?

  • Книга - автор: -
  • Издателство: Сиела
5 BGN
Цена: 5.00 лв.
Няма наличност
Доставка до твой адрес
  • Цена за доставка с куриер - 3.90 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 40 лв.
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 3.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка

 

Книгата „Какво е маркетинг?" осигурява основите, върху които да започне изграждането на маркетингови умения и познания, необходими в огромното многообразие от ситуации. Тя е за всеки, чиито професионални интереси са свързани с определянето и изпълнението на стратегиите на една организация. Предоставя ценна историческа информация за разбирането на бизнеса и конкуренцията от маркетингова гледна точка, като това я прави полезна за формални и неформални образователни инициативи, включително и за обучение на работното място.
Съдържанието на „Какво е маркетинг?" (под редакцията на проф. Алвин Силк) съответства на учебната програма по маркетинг за магистърска степен по бизнес администрация Harvard Business School.
• Анализ на маркетинговите възможности
• Изготвяне на маркетингови стратегии
• Пазарна сегментация и целеби пазар
• Продуктова политика
• Оптимално ценообразуване
• Изпълнение на маркетингови стратегии
•Управление на клиентите
•Управление на продажбите

 

Върни се горе и купи

Информация за “Какво е маркетинг?” от -

  • Баркод 9789542803607
  • Книга - автор
  • Издателство Сиела
  • ISBN 9789542803607
  • Брой страници 192
  • Книга - година 2008 г.
  • Корица Мека

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Принцип на моркова Принцип на моркова Ейдриън Гостик, Честър Елтън 2011 г.
Цена: 19.00 лв.
Начинът на Уорън Бъфет Начинът на Уорън Бъфет Робърт Дж. Хагстром 2020 г.
Цена: 22.00 лв.
Разчупи клишетата Разчупи клишетата Кен Робинсън 2014 г.
Цена: 24.00 лв.
Посмей да бъдеш различен Посмей да бъдеш различен Алесандро Форте 2010 г.
Цена: 19.90 лв.