Малките данни
Мартин Линдстрьом
Изток-Запад
Ограничена наличност
Една книга, която ще ви покаже силата на малките данни и как те могат да променят света на бизнеса завинаги.
Какво стои в основата на успешната марка? Желанието. Копнежът на милиони потребители, който чака да бъде открит и разгадан.
Мартин Линдстрьом, който заслужено може да се нарече Шерлок Холмс на маркетинга, пътува по целия свят в търсене на „малките данни“ – онези дребни знаци и улики, които водят всеки детектив до разбулването на голямата загадка. Търпеливо и методично той отбелязва всевъзможни детайли, нюанси, особености на поведението и начина на живот и извежда от тях съществуващи закономерности и общи характеристики за обществото и социалните групи в него. Като консултант на компании в най-разнообразни сфери на бизнеса, той прилага уникалния си подход, за да постави търговската марка в съзвучие с желанията и стремежите на нейната потребителска аудитория.
От тази книга ще научите как чифт износени маратонки, собственост на 11-годишно момче от Германия, извадили „Лего“ от финансова криза; как плюшеното мече в спалнята на една тийнейджърка допринесло за революционна промяна в продажбите на световна модна марка с 1000 магазина в 20 страни; и още много истински истории от практиката на Линдстрьом – поучителни, забавни и вдъхновяващи.
Информация за "Малките данни"
- SKU 9786191529810
- Преводач Мария Кондакова
- Тегло кг 0.488
- ISBN 9786191529810
-
Автор
Мартин Линдстрьом -
Издателство
Изток-Запад
- Език Български
- Брой страници 304
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2017
- Националност автор Дания
- Размер см 14 x 21 см.
The information below is required for social login