0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Measuring the User Experience, 9780124157811

Measuring the User Experience

99.9 BGN
Цена: 99.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Focuses on how to quantify the user experience. This title examines how technologies coming from neuro-marketing and online market research can refine user experience measurement, helping usability and user experience practitioners make business cases to stakeholders.
Върни се горе и купи

Информация за “Measuring the User Experience”

  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.70 кг.
  • Размери 233 x 188 x 14

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Mobile Services for Toy Computing Mobile Services for Toy Computing 2015 г.
Цена: 233.90 лв.
Spiking Neuron Models Spiking Neuron Models 2002 г.
Цена: 220.90 лв.
Geospatial Semantics Geospatial Semantics 2005 г.
Цена: 191.90 лв.