0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing, 9780789038029

Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

258.9 BGN
Цена: 258.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and students with an understanding of the range of issues relevant to customer centric marketing.
Върни се горе и купи

Информация за “Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing”

  • Баркод 9780789038029
  • Издателство Taylor & Francis Inc
  • ISBN 9780789038029
  • Брой страници 152
  • Година на издаване 2009 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.42 кг.
  • Размери 223 x 153 x 19

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Fundamentals of Risk Management Fundamentals of Risk Management 2014 г.
Цена: 137.90 лв.
Vernetzte Organisationen Vernetzte Organisationen 1995 г.
Цена: 130.90 лв.
Global Logistics and Distribution Planning Global Logistics and Distribution Planning 1999 г.
Цена: 191.90 лв.
Internationalization of Industry Internationalization of Industry 1986 г.
Цена: 219.90 лв.
Public Trust in Business Public Trust in Business 2014 г.
Цена: 109.90 лв.