10.231.71.16-107.23.176.162

Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis

300.9 BGN
Цена: 300.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени по време на кампании.
Combines practical guidance and theoretical background for analysts using empirical techniques in competition and antitrust investigations. This book shows how to integrate empirical methods, economic theory, and evidence about industry in order to provide high-quality, robust empirical work that is tailored to the nature and quality of data.
Върни се горе и купи

Информация за “Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis”

  • Книга - година 2009 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 1.06 кг.
  • Размери 239 x 166 x 37

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
ISO 26000 ISO 26000 2010 г.
Цена: 134.90 лв.
Scaling Lean Scaling Lean 2016 г.
Цена: 79.90 лв.
Effectual Entrepreneurship Effectual Entrepreneurship 2016 г.
Цена: 176.90 лв.
Strategic Thinking Strategic Thinking 2011 г.
Цена: 76.90 лв.
Major Companies of Europe 1993/94 Major Companies of Europe 1993/94 2014 г.
Цена: 184.90 лв.