19,90 лв.

Скритите оръжия в рекламата. Как да създадеш еидея, без да си Огилви

Алексей Иванов
Изток-Запад
Изчерпано количество
Оценка 5.0 от 1 глас
19,90 лв.

Издание, пълно с вдъхновяващи примери за това как работи рекламата.

Идеите са твърдата валута в рекламната индустрия. Всеки ден творческите агенции трябва да измислят оригинални концепции за клиентите си. Как може да се случи това?

Най-често чрез стария и изпробван метод проба-грешка. За съжаление, той е изключително неефективен и така се похабяват огромни интелектуални и времеви ресурси. Тази книга предлага алтернативен подход към търсенето на нестандартни идеи в рекламата. Подробно са разгледани, анализирани и систематизирани креативни техники, позволяващи да се стигне до печелившо решение, без да се минава през всевъзможни варианти. Заедно с това се разглеждат и психологическите бариери, които пречат за намирането на изненадващи рекламни ходове.

Умелото използване на рекламните похвати, описани в книгата, многократно ще увеличи творческия потенциал на всеки рекламист. Това е настолно четиво и истински генератор на идеи за всеки, който има отношение към маркетинга и рекламата.

Алексей Иванов с прости думи обяснява сложните неща в рекламата... Изобилието от примери и лекотата на изложението превръщат книгите му в бестселъри.
Форбс

Информация за "Скритите оръжия в рекламата. Как да създадеш еидея, без да си Огилви"
  • Език Български
  • Брой страници 176
  • Вид корица Твърда
  • Година на издаване 2020
  • Националност автор Русия
  • Размер см 17 x 24 см.
За автора

Няма добавена информация