10.231.71.14-54.80.82.9
Strategic Management for Tourism Communities, 9781873150832

Strategic Management for Tourism Communities

91.9 BGN
Цена: 91.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Strategic planning within a community framework is essential for tourism to reach its potential. This book combines the four principal functions of business management and stakeholder analysis to develop a model of collaborative decision making. This model offers a template for communities to understand and make the most of their tourism resources.
Върни се горе и купи

Информация за “Strategic Management for Tourism Communities”

  • Книга - година 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.65 кг.
  • Размери 233 x 156 x 16

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Next-level Supply Management Excellence Next-level Supply Management Excellence 2011 г.
Цена: 131.90 лв.
Introductory Mathematical Analysis Introductory Mathematical Analysis 2007 г.
Цена: 312.90 лв.
Kreditrisiken erfolgreich managen Kreditrisiken erfolgreich managen 1999 г.
Цена: 130.90 лв.
Negotiating NAFTA Negotiating NAFTA 2000 г.
Цена: 172.90 лв.