0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Advanced Dictionary of Marketing, 9780199285990

The Advanced Dictionary of Marketing

104.9 BGN
Цена: 104.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
This advanced dictionary of marketing focuses on leading-edge terminology for use by people who are serious about the theory and practice of marketing. With over 1,000 entries ranging in length and depth, it is the ideal reference guide for researchers, directors, managers, and anyone studying marketing for a professional or academic qualification.
Върни се горе и купи

Информация за “The Advanced Dictionary of Marketing”

  • Баркод 9780199285990
  • Издателство Oxford University Press
  • ISBN 9780199285990
  • Брой страници 664
  • Година на издаване 2007 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.97 кг.
  • Размери 221 x 162 x 47

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Winning Reputations Winning Reputations 2001 г.
Цена: 145.90 лв.
Electronic Identity Electronic Identity 2014 г.
Цена: 137.90 лв.
Artificial Intelligence in Financial Markets Artificial Intelligence in Financial Markets 2016 г.
Цена: 198.90 лв.
Die Kano-Theorie Der Kundenzufriedenheitsmessung Die Kano-Theorie Der Kundenzufriedenheitsmessung 2008 г.
Цена: 179.90 лв.