0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Brand Gap, 9780321348104

The Brand Gap

62.9 BGN
Цена: 62.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.
Върни се горе и купи

Информация за “The Brand Gap”

  • Баркод 9780321348104
  • Издателство Pearson Education (US)
  • ISBN 9780321348104
  • Брой страници 208
  • Година на издаване 2005 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.28 кг.
  • Размери 203 x 136 x 13

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Qualitative Methods in Business Research Qualitative Methods in Business Research 2015 г.
Цена: 337.90 лв.
Bank- und Finanzwirtschaft Bank- und Finanzwirtschaft 1997 г.
Цена: 130.90 лв.
Screw Work Break Free Screw Work Break Free 2016 г.
Цена: 34.90 лв.
What to Ask the Person in the Mirror What to Ask the Person in the Mirror 2011 г.
Цена: 58.90 лв.
Brand Management Brand Management 2012 г.
Цена: 109.90 лв.