0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The End of Advertising as We Know it, 9780471225812

The End of Advertising as We Know it

66.9 BGN
Цена: 66.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
The End of Advertising as We Know It uses real-world examples to illustrate how modern advertising over-emphasizes artfulness and neglects the most important rule of advertising: sell the product. Readers will learn how advertising died, what killed it, and how to revive it for the better.
Върни се горе и купи

Информация за “The End of Advertising as We Know it”

  • Баркод 9780471225812
  • Издателство John Wiley and Sons Ltd
  • ISBN 9780471225812
  • Брой страници 240
  • Година на издаване 2002 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.57 кг.
  • Размери 238 x 155 x 23

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Easyscript/ Computerscript Easyscript/ Computerscript 2002 г.
Цена: 263.90 лв.
The Startup Kit The Startup Kit 2014 г.
Цена: 39.90 лв.
Handbuch fur die Getrankeindustrie Handbuch fur die Getrankeindustrie 1968 г.
Цена: 130.90 лв.
How Industries Evolve How Industries Evolve 2004 г.
Цена: 94.90 лв.
The Four Colors of Business Growth The Four Colors of Business Growth 2011 г.
Цена: 83.90 лв.