10.231.71.14-54.224.108.85
The End of Advertising as We Know it, 9780471429661

The End of Advertising as We Know it

30.9 BGN
Цена: 30.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
The End of Advertising as We Know It uses real-world examples to illustrate how modern advertising over-emphasizes artfulness and neglects the most important rule of advertising: sell the product. Readers will learn how advertising died, what killed it, and how to revive it for the better.
Върни се горе и купи

Информация за “The End of Advertising as We Know it”

  • Баркод 9780471429661
  • Издателство John Wiley and Sons Ltd
  • ISBN 9780471429661
  • Брой страници 256
  • Книга - година 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.32 кг.
  • Размери 228 x 154 x 18

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Das Billionen-Dollar-Unternehmen Das Billionen-Dollar-Unternehmen 1999 г.
Цена: 130.90 лв.
The Credit Risk of Complex Derivatives The Credit Risk of Complex Derivatives 2004 г.
Цена: 203.90 лв.
5S Version 2 Participant Workbook 5S Version 2 Participant Workbook 2017 г.
Цена: 42.90 лв.