0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
193.107.70.28-54.167.253.186
The End of Advertising as We Know it, 9780471429661

The End of Advertising as We Know it

30.9 BGN
Цена: 30.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
The End of Advertising as We Know It uses real-world examples to illustrate how modern advertising over-emphasizes artfulness and neglects the most important rule of advertising: sell the product. Readers will learn how advertising died, what killed it, and how to revive it for the better.
Върни се горе и купи

Информация за “The End of Advertising as We Know it”

  • Баркод 9780471429661
  • Издателство John Wiley and Sons Ltd
  • ISBN 9780471429661
  • Брой страници 256
  • Книга - година 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.32 кг.
  • Размери 228 x 154 x 18

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Policy Instruments for Sound Fiscal Policies Policy Instruments for Sound Fiscal Policies 2009 г.
Цена: 375.90 лв.
The Reluctant Networker The Reluctant Networker 2012 г.
Цена: 28.90 лв.
Elements of Cost-Benefit Analysis Elements of Cost-Benefit Analysis 2014 г.
Цена: 190.90 лв.
A Management System Exempt from Power A Management System Exempt from Power 2006 г.
Цена: 171.90 лв.