0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Fall of Advertising and the Rise of PR, 9780060081997

The Fall of Advertising and the Rise of PR

23.9 BGN
Цена: 23.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Reveals a shift in marketing trends from advertising to publicity, citing the successes of such top brands as the Body Shop, Starbucks, and Wal-Mart, while sharing strategies on establishing credibility and implementing a slow PR build.
Върни се горе и купи

Информация за “The Fall of Advertising and the Rise of PR”

  • Година на издаване 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.26 кг.
  • Размери 202 x 135 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
People Management People Management 2004 г.
Цена: 180.90 лв.
Outsourcing and Management Outsourcing and Management 2012 г.
Цена: 82.90 лв.
Generation and Gender in Academia Generation and Gender in Academia 2014 г.
Цена: 191.90 лв.
Performing Gender at Work Performing Gender at Work 2014 г.
Цена: 234.90 лв.
Making Career Decisions That Count Making Career Decisions That Count 2001 г.
Цена: 83.90 лв.