0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Fall of Advertising and the Rise of PR, 9780060081997

The Fall of Advertising and the Rise of PR

23.9 BGN
Цена: 23.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Reveals a shift in marketing trends from advertising to publicity, citing the successes of such top brands as the Body Shop, Starbucks, and Wal-Mart, while sharing strategies on establishing credibility and implementing a slow PR build.
Върни се горе и купи

Информация за “The Fall of Advertising and the Rise of PR”

  • Година на издаване 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.26 кг.
  • Размери 202 x 135 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Modellierung industrieller Lagerhaltungssysteme Modellierung industrieller Lagerhaltungssysteme 1981 г.
Цена: 130.90 лв.
NLP Coaching NLP Coaching 2010 г.
Цена: 85.90 лв.
Forschung Starken - Produktion Sichern Forschung Starken - Produktion Sichern 2006 г.
Цена: 225.90 лв.
Risk Management in Project Organisations Risk Management in Project Organisations 2004 г.
Цена: 119.90 лв.
Strategische Managementforschung Strategische Managementforschung 2008 г.
Цена: 205.90 лв.