0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands, 9780071782890

The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

63.9 BGN
Цена: 63.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
How have these small, under-resourced businesses come so far so quickly? And what can you learn from their strategies and tactics? This title offers a study of 39 Emerging-Market Multinationals to reveal the compete-from-below strategies and tactics fueling these companies' meteoric rise.
Върни се горе и купи

Информация за “The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands”

  • Година на издаване 2012 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.66 кг.
  • Размери 233 x 151 x 31

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Excellence in Sales Excellence in Sales 2008 г.
Цена: 178.90 лв.
Training in Interpersonal Skills Training in Interpersonal Skills 1995 г.
Цена: 141.90 лв.
On On 2011 г.
Цена: 54.90 лв.
Procurement of Services in the Public Sector Procurement of Services in the Public Sector 2013 г.
Цена: 36.90 лв.