0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Principles and Processes of Interactive Design, 9782940496112

The Principles and Processes of Interactive Design

125.9 BGN
Цена: 125.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
This text is for new designers from across the design and media disciplines who need to learn about the fundamental principles and processes behind designing for digital media. The book is intended as both a primer and companion guide that covers the design essentials from a digital perspective.
Върни се горе и купи

Информация за “The Principles and Processes of Interactive Design”

  • Баркод 9782940496112
  • Издателство Bloomsbury Publishing PLC
  • ISBN 9782940496112
  • Брой страници 208
  • Година на издаване 2014 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.98 кг.
  • Размери 211 x 269 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
The Mughals: Life, Art and Culture The Mughals: Life, Art and Culture 2014 г.
Цена: 39.90 лв.
Gensler Research Catalogue Gensler Research Catalogue 2016 г.
Цена: 105.90 лв.
Extraordinary Extraordinary 2014 г.
Цена: 61.90 лв.
The Dress of the People The Dress of the People 2008 г.
Цена: 123.90 лв.
Artists' Postcards Artists' Postcards 2012 г.
Цена: 99.90 лв.