0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
193.107.70.28-54.225.36.143
The Principles and Processes of Interactive Design, 9782940496112

The Principles and Processes of Interactive Design

117.9 BGN
Цена: 117.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
This text is for new designers from across the design and media disciplines who need to learn about the fundamental principles and processes behind designing for digital media. The book is intended as both a primer and companion guide that covers the design essentials from a digital perspective.
Върни се горе и купи

Информация за “The Principles and Processes of Interactive Design”

  • Баркод 9782940496112
  • Издателство Bloomsbury Publishing PLC
  • ISBN 9782940496112
  • Брой страници 208
  • Книга - година 2014 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.98 кг.
  • Размери 211 x 269 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Design and the Question of History Design and the Question of History 2015 г.
Цена: 200.90 лв.
Lingerie Design on the Stand Lingerie Design on the Stand 2000 г.
Цена: 39.90 лв.
Lost Mode Lost Mode 2017 г.
Цена: 66.90 лв.
Japanese Street Style Japanese Street Style 2012 г.
Цена: 58.90 лв.