0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Psychology of Advertising, 9780415442732

The Psychology of Advertising

144.9 BGN
Цена: 144.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Discusses key topics of advertising from the fields of social and consumer psychology. This book addresses important questions such as: What impact does advertising have on consumer behaviour? What causes this impact? And what are the psychological processes responsible for the effectiveness of advertising?
Върни се горе и купи

Информация за “The Psychology of Advertising”

  • Баркод 9780415442732
  • Издателство Taylor & Francis Ltd
  • ISBN 9780415442732
  • Брой страници 344
  • Година на издаване 2010 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.77 кг.
  • Размери 251 x 176 x 30

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Handbook of Psychophysiology Handbook of Psychophysiology 2000 г.
Цена: 293.90 лв.
Child Development Child Development 2003 г.
Цена: 252.90 лв.
Psychoanalytic Practice Psychoanalytic Practice 1991 г.
Цена: 217.90 лв.
Post-Traumatic and Acute Stress Disorders Post-Traumatic and Acute Stress Disorders 2005 г.
Цена: 33.90 лв.