0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
193.107.70.28-54.80.146.251
The Psychology of Advertising, 9780415442732

The Psychology of Advertising

144.9 BGN
Цена: 144.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Discusses key topics of advertising from the fields of social and consumer psychology. This book addresses important questions such as: What impact does advertising have on consumer behaviour? What causes this impact? And what are the psychological processes responsible for the effectiveness of advertising?
Върни се горе и купи

Информация за “The Psychology of Advertising”

  • Баркод 9780415442732
  • Издателство Taylor & Francis Ltd
  • ISBN 9780415442732
  • Брой страници 344
  • Книга - година 2010 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.77 кг.
  • Размери 251 x 176 x 30

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Affects as Process Affects as Process
Цена: 103.90 лв.
Positive Psychoanalysis Positive Psychoanalysis 2017 г.
Цена: 122.90 лв.
Quantitative Psychology Research Quantitative Psychology Research 2016 г.
Цена: 343.90 лв.
Preference, Belief, and Similarity Preference, Belief, and Similarity 2003 г.
Цена: 134.90 лв.
Born Anxious Born Anxious 2017 г.
Цена: 55.90 лв.