0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
193.107.70.28-54.82.79.109
The Superpromoter, 9780230285095

The Superpromoter

117.9 BGN
Цена: 117.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
With their word-of mouth advocacy of products or brands, superpromoters influence us and how we buy with the power of enthusiasm. Business managers should not just focus on complaining customers but they should value their enthusiastic friends: the superpromoters. By cultivating the superpromter they can more effectiviely promote their brand.
Върни се горе и купи

Информация за “The Superpromoter”

  • Баркод 9780230285095
  • Издателство Palgrave Macmillan
  • ISBN 9780230285095
  • Брой страници 240
  • Книга - година 2010 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.52 кг.
  • Размери 244 x 163 x 20

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Case Theory in Business and Management Case Theory in Business and Management 2017 г.
Цена: 87.90 лв.
Portfolio Management Portfolio Management 2014 г.
Цена: 83.90 лв.
The Three Laws of Performance The Three Laws of Performance 2011 г.
Цена: 39.90 лв.