0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Theory of Incentives, 9780691091846

The Theory of Incentives

90.9 BGN
Цена: 90.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three types of information problems: adverse selection, moral hazard, and non-verifiability.
Върни се горе и купи

Информация за “The Theory of Incentives”

  • Година на издаване 2001 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.90 кг.
  • Размери 252 x 177 x 28

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Engineering Economy Engineering Economy 2011 г.
Цена: 646.90 лв.
The Water Business The Water Business 2005 г.
Цена: 63.90 лв.
The Determinants of Arab Economic Development The Determinants of Arab Economic Development 2014 г.
Цена: 214.90 лв.
Private Wealth in Renaissance Florence Private Wealth in Renaissance Florence 2016 г.
Цена: 86.90 лв.