0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
The Theory of Incentives, 9780691091846

The Theory of Incentives

83.9 BGN
Цена: 83.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three types of information problems: adverse selection, moral hazard, and non-verifiability.
Върни се горе и купи

Информация за “The Theory of Incentives”

  • Година на издаване 2001 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.91 кг.
  • Размери 252 x 177 x 28

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
On the New Silk Road On the New Silk Road 2017 г.
Цена: 43.90 лв.
Trade Liberalisation and the Environment Trade Liberalisation and the Environment 2000 г.
Цена: 121.90 лв.
International Buffer Stocks International Buffer Stocks 1983 г.
Цена: 208.90 лв.
The World Bank The World Bank 1997 г.
Цена: 399.90 лв.
Mastering Wartime Mastering Wartime 2000 г.
Цена: 68.90 лв.