10.231.71.16-54.81.0.22
The Theory of Incentives, 9780691091846

The Theory of Incentives

90.9 BGN
Цена: 90.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three types of information problems: adverse selection, moral hazard, and non-verifiability.
Върни се горе и купи

Информация за “The Theory of Incentives”

  • Книга - година 2001 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.91 кг.
  • Размери 252 x 177 x 28

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Managing Media Firms and Industries Managing Media Firms and Industries 2016 г.
Цена: 372.90 лв.
Business Economics In A Week Business Economics In A Week 2016 г.
Цена: 21.90 лв.
New Challenges in Entrepreneurship and Finance New Challenges in Entrepreneurship and Finance 2014 г.
Цена: 231.90 лв.
Mining Capitalism Mining Capitalism 2014 г.
Цена: 74.90 лв.
A Brief History of Neoliberalism A Brief History of Neoliberalism 2006 г.
Цена: 35.90 лв.