19,90 лв.

Убеждаване и въздействие. Търговски и бизнес език и поведение

Джон Ла Вал, Ричард Бандлър
НЛП България
Изчерпано количество
19,90 лв.
Бележка към читателя
 
Може да ви се стори, че структурата на част от изреченията в тази книга е граматически неправилна, но това е с определена цел, защото НЛП и граматиката невинаги имат една и съща структура. 
 
От много години насам практикуващите най-важната професия на света, Търговците, са игнорирани от образователните институции.
Като комбинира Разработване на Човешкия Потенциал™, последните открития на Ричард Бандлър в сферата на човешкото развитие, моделите за успех, които той от години преподава чрез курсовете по Невро-Лингвистично Програмиране™ (НЛП) и практическия опит на Джон Ла Вал, „Убеждаване и Въздействие" ви дава един нов поглед върху процеса на продажби. Геният на Бандлър и дълбокото му познание за механизмите на човешкото мислене, комуникация и поведение са безспорен факт. Бизнес успехите на Ла Вал, от друга страна, се базират на дарбата му да представя привидно сложни проблеми по най-прост начин.
Тази книга, съдържаща опита и откритията на редица от най-успешните бизнесмени, е написана на език, подходящ и за начинаещи.
Тя описва целия търговски процес от начало до край. Използвайки факторите в комуникацията между хората, присъстващи във всяка възможна ситуация, можете да се научите как да ги прилагате, за да настроите търговския си подход в крачка, по най-добрия за конкретната ситуация начин. Съществуват толкова много идеи за това как да продавате, но никоя от тях не е насочена към простите, основни и мощни техники, които можете да научите от тази книга.
Тези с опит в Нерво-Лингвистичното Програмиране™ ще научат как да превърнат познанията си за репрезентационни системи, металрограми, Метамодел™ и структурата на езика, вербален и невербален, в директен успех. Прохождащите в тази наука ще разберат как да прилагат комуникацията в своя полза.
Прочетете тази книга, използвайте информацията в нея и ще увеличите значително приходите си. Тя е лесна, разбираема и без конкуренция в сферата на бизнеса и продажбите.

 

Информация за "Убеждаване и въздействие. Търговски и бизнес език и поведение"
  • Брой страници 240
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2011
  • Националност автор САЩ
  • Размер см 13.5 x 21 см.
За автора

Няма добавена информация