0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity, 9780124105430

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

61.9 BGN
Цена: 61.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.
Върни се горе и купи

Информация за “Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity”

  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.16 кг.
  • Размери 151 x 228 x 6

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5