25,00 лв.

Бъдещето на конкуренцията

Венкат Рамасвами, С. К. Прахалад
Класика и стил
Наличен
Оценка 5.0 от 2 гласа
25,00 лв.

Бъдещето на конкуренцията засяга проблеми, с които в недалечно бъдеще ще се наложи да се сблъскат всички бизнесмени. Създава се впечатление, че колкото по-богат е асортиментът от продукти и услуги, толкова по-трудно става днес да се угоди на потребителя. Какво да се каже за утрешния ден?Авторите, едни от водещите съвременни учени, занимаващи се с въпросите за перспективата на развитие на стратегическите продажби, смятат, че в конкурентната борба ще победят тези компании, които възприемат новата концепция за ценностите, т.е. ще се научат да създават ценности заедно с потребителите. С примери от дейността на реални компании, откриващи нови методи на работа, те доказват правдивостта на тази кампания.Книгата е по-скоро покана за различно мислене; тя е призив за действие — за да помогне в създаването на нов свят. Авторите вярват, че всички ние ще трябва да променим поведението си - не само като бизнес лидери, но и като потребители, служители, инвеститори и глобални граждани - да променим баланса на относителното влияние на индивида и голямата институция.Целта на С. К. Прахалад и Венкат Рамасвами е да водят лидерите в бизнеса в търсенето на нов стратегически капитал, помагайки им да се откъснат от традиционния и да откриват нов подход. Предназначена е за предприемачи, за управляващите компании, за мениджърите по продажби и другите висши ръководители в бизнеса.

Информация за "Бъдещето на конкуренцията"
  • Език Български
  • Брой страници 342
  • Вид корица Твърда
  • Година на издаване 2009
  • Размер см 15 x 22 см.
За автора

Няма добавена информация