Магазини
Любими

Цени и срокове за доставка

1. Click & Collect - Доставка до книжарница Orange:

> Цена за доставка: 0.00 лв. | 0.00 € - доставката е напълно безплатна, независимо от стойността на поръчката.

> Избирайки опцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), и след като сме Ви уведомили, че поръчката е готова за вземане, можете да посетите избранате от Вас книжарница Orange. Имате възможност да направите това в удобен за Вас ден и час в рамките на работното време на книжарницата, включително през събота и неделя за обектите, които работят през уикендите. Тук можете да проверите работното време на всички книжарници Orange.

> Поръчки, извършени с метод на доставка Click and collect, се обработват в рамките на три работни дни. След като продуктите са доставени до посочения обект, статусът на поръчката Ви ще бъде променен на „Готова за вземане“ и ще получите имейл, че поръчаните продукти Ви очакват.

> Поръчки, извършени с метод на доставка Click and collect, се заплащат онлайн, чрез дебитна, кредитна карта, Apple Pay или Google Pay, както и в брой или с кредитна/дебитна карта на каса в книжарницата.

> За получаване на продукти от магазин се изисква номер на поръчка и името на клиента.

> Поръчки, извършени с метод на доставка Click and collect, не подлежат на промяна в магазина.

> Срокът за получаване на поръчка с доставка Click and Collect е в рамките на 7 (седем) календарни дни след получаване на известието, че поръчката е готова за вземане. След изтичането на този период поръчката ще бъде автоматично отказана и ще премине в статус „Анулирана“.

 
2. Експресна/Спешна доставка

> Този метод на доставка е безплатен и е приложим само за лимитиран брой продукти, налични за поръчка през мобилното приложение Orange Gifts в секцията „Спешни“.

> Методът на доставка е аналогичен на Click and Collect и позволява получаване на поръчаните продукти в избрана от клиента книжарница Orange при следните условия:

> Избирайки подарък чрез опцията „Спешни“, имате възможност да го получите след 3 часа в избрана от Вас книжарница Orange.

> Поръчките могат да бъдат получени след 12:00 часа в работното време на избраната книжарница.

> Поръчки направени до 16:00 часа се изпълняват в същия работен ден. Поръчки направени след 16:00 часа се изпълняват на следващия работен ден.

3. Speedy - Доставка до личен адрес или офис на Speedy

> Цената за доставка е 5,85 лв. | 2,99 €

> При поръчка над 59,90 лв. | 30,62 € доставката е безплатна.

> Поръчки с избран метод на доставка със Speedy могат да бъдат заплатени с наложен платеж при получаване от куриер, с дебитна или кредитна карта, мобилен портфейл (Apple Pay, Google Pay), подаръчен ваучер Orange, банков превод.

4. Еконт – доставка до офис на Еконт

> Цената за доставка е 5,85 лв. | 2,99 €

> При поръчка над 59,90 лв. | 30,62 € доставката е безплатна.

> Поръчки с избран метод на доставка до офис на Еконт могат да бъдат заплатени с наложен платеж при получаване от куриер, с дебитна или кредитна карта, мобилен портфейл (Apple Pay, Google Pay), подаръчен ваучер Orange, банков превод.

5. Box Now – доставка до автомат на Box Now

> Цената за доставка е 3,50 лв. | 1,79 € - за периода 1.11. – 31.12.2025 доставката с Box Now е безплатна за всички онлайн поръчки без значение от стойността им.

> При поръчка над 49.80 лв. | 25,46 € доставката е безплатна.

> Поръчки с избран метод на доставка до автомат на Box Now могат да бъдат заплатени с дебитна или кредитна карта, мобилен портфейл (Apple Pay, Google Pay) и/или подаръчен ваучер Orange още в момента на завършване на поръчката. Възможен е метод на плащане Наложен платеж, като плащането се осъществява през линк, който ще получите на e-mail, Viber или SMS съобщение, когато пратката вече се намира в кутия на Box Now и е готова за вземане. Не е възможно плащане с пари в брой.

> След като поръчката Ви е доставена в автомат на Box Now и получите уведомително съобщение, че е готова за вземане, Вие разполагате с 48 часа, за да вземете пратката си. След изтичане на този период Вашата поръчка се връща обратно при нас и преминава в статус Анулирана. Сумата, която е предварително заплатена в момента за завършване на поръчката, ще Ви бъде възстановена.

 

6. Срок за обработка и доставка:  

> Click & collect – поръчката се обработва и изпраща към съответната книжарница Orange до 3 (три) работни дни от постъпване на поръчката.

> Speedy и Еконт – поръчката се обработва и предава на куриер за доставка в рамките на 2-3 работни дни от датата на постъпване на поръчката, с изключение на населените места, които куриерските фирми обслужват по график.

> Box Now – поръчката се обработва и предава на куриер в рамките на 2-3 работни дни от постъпване на поръчката. След като бъде предадена на куриер, пратката се доставя в втомат на Box Now същия ден за София и на скедващия ден - за населените места извън София. 

> Orange - Поръчаните продукти могат да бъдат доставени и от собствен куриер на Orange.

 

7. Общи условия

> Срокът за доставка може да бъде удължен в период на официални празници, почивни дни, при засилена натовареност по време на промоционални кампании или при други възникнали форсмажорни обстоятелства, като Orange си запазва правото да удължава посочените срокове с до седем дни.

> Всяка поръчка, направена в работен (делничен) ден от 00:00 часа до 15:00 ч., започва да се обработва (се отваря за обработка) в рамките на същия работен ден.

> Поръчка, направена в работен (делничен) ден след 15:00 ч., започва да се обработва на следващия работен ден след 10:00 часа.

> Поръчка, направена след 15:00 ч. в петък (или в последен работен ден преди поредица почивни дни/официални празници) започва да се обработва след 10:00 ч. в понеделник (или в първия възможен работен ден).

> При възникнало забавяне в доставката от страна на Orange, клиентът ще бъде уведомен своевременно от наш оператор. Orange не носи отговорност, когато забавянето е в следствие на действие или бездействие на куриерската фирма, извършваща доставката.

> В случай на забавяне на доставката от страна на Orange, клиентът ще бъде своевременно информиран от наш представител. Моля, имайте предвид, че Orange не може да носи отговорност за закъснения, произтичащи от обстоятелства извън нашия контрол, включително такива, свързани с работата на куриерската фирма.

 

8. Важно:

> Поръчани продукти се доставят от куриерска фирма Speedy, Еконт, BoxNow като доставката се извършва на предварително посочен от клиента точен адрес на територията на Република България, като се изключват доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. (които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България).

> При получаване на пратката клиент заплаща посочената стойност на наложения платеж, ако има такава.

> Ако сте платили предварително (онлайн чрез кредитна, дебитна карта, Apple Pay, Google Pay или по банков път), не дължите плащане на куриера при получаване.

> При посочен неточен/неправилен или несъществуващ адрес, лице за контакт и/или телефонен номер за връзка с получател, поръчката се счита за невалидна и не задължава Orange да изпълни доставката.

> В случай че клиентът не бъде открит на посочения от него адрес или не отговаря на телефонния номер за връзка, Orange се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

> В случай че при доставка стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише/издаде двустранен протокол за увредена пратка, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката (при условие че това е възможно) или възстановяване на заплатената сума.

9. Преглед на пратката и връщане на стока:

> При доставка на пратка, не се предоставя опция „Преглед и тест преди плащане“. Клиентът е длъжен да извърши плащането при получаване, ако пратката е с наложен платеж, без възможност за проверка на съдържанието на пратката в момента на доставката.

> В случай на несъответствие с поръчания артикул, повредена или дефектна стока, или ако клиентът желае да упражни правото си на връщане, е необходимо да се свърже с Отдела за обслужване на клиенти на Orange, за да получи инструкции относно процедурата за връщане и възстановяване на сумата (когато това е приложимо).

> Ако в момента на получаване на пратката тя е с видими увреждания – скъсана опаковка, смачкана или повредена кутия, довели до повреждане на съдържанието по време на транспортиране – куриерът е длъжен да състави двустранен протокол за увредена пратка. Само при наличие на такъв протокол се гарантира повторно изпълнение на поръчката (ако е възможно) или възстановяване на заплатената сума.