0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0

Рекламации и Замяна на стоки

Онлайн магазин www.orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

  • в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката
  • без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
  • придружена от оригиналните документи, издадени от ЕСПО ГРУП ЕООД (фактура, касов бон и други) получени заедно с поръчката.

Заявка за връщане на стока се подава писмено в свободен формат / текст на посочения от www.orangecenter.bg електронен адрес за кореспонденция: e_shop@orange-bg.com, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемане на доставката, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е посочена лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!

Суми по рекламации се възстановяват САМО по банков път след получаване на върнатият продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас стоки и услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Не се допуска връщането на пари в брой, както и по сметка различна от тази на платеца!

Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока.

Клиентът има правото да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

  • доставената стока явно не съответства на заявената при покупката от клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.
  • цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата сума.
  • при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

Внимание:

  • Стоката трябва да бъде адресирана (изпратена или доставена) до: гр. София 1000, ул. Граф Игнатиев № 18, ЗА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, като НЕ се приемат обратни пратки с наложен платеж!
  • Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки по желание на клиента се поемат само от него, като изключение се прави САМО в случаите на фабричен дефект / неточно описание или снимка!
  • При закупуване на ваучер за подарък, неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана!
  • Aудио, видео или програмни продукти НЕ се заменят, както и намалени стоки (или стоки в промоции)!

 Ако не бъде спазено някое от горепосочените условия, искане за рекламация (замяна) няма да бъде разглеждано!