Рекламации и Замяна на стоки

Онлайн магазин www.orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат или да заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продуктът е:

  • в оригиналния си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет. Не се счита за повредена опаковка, чиято цялост е била нарушена с цел разопаковане на стоката.
  • без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Заявка за връщане на стока, закупена от нашите магазини, се подава писмено в свободен формат/текст на посочения електронен адрес за кореспонденция [email protected] в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на закупуване, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е посочена лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума.

Поръчки, извършени с функцията Click and collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), се връщат по същия начин като поръчки с доставка с куриер. Клиентът няма възможност да връща продуктите си в магазин на Orange.

Суми по рекламации се възстановяват САМО по банков път след получаване на върнатия продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация.

При необходимост от връщане на суми, платени с карта, по договорирани и извършени от нас стоки и услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Не се допуска връщането на пари в брой, както и по сметка, различна от тази на платеца.

Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката чрез заявка за връщане на стока.

Клиентът има правото да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

  • доставената стока не съответства на поръчаната и това е видно с просто око.
  • цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата сума.
  • при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, когато това не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

Внимание:

  • При връщане на стоката, същата трябва да бъде адресирана до: гр. София 1528, ул. акад. Неделчо Бончев 10, склад 14, с ясно обозначение: ЗА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН (връщане по Онлайн поръчка), като НЕ се приемат обратни пратки с наложен платеж!
  • Транспортните разходи по връщане на стоки по желание на клиента се поемат само от него, с изключение на случаите на фабричен дефект и/или неточно описание, снимка.
  • При закупуване на ваучер за подарък неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана.
  • Aудио, видео или програмни продукти НЕ се заменят, както и намалени стоки (или стоки в промоции).

Ако не бъде спазено някое от горепосочените условия, искане за рекламация (замяна) няма да бъде разглеждано!