Условия за връщане и рекламация
1. Право на отказ
Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, клиентите, направили онлайн поръчка през онлайн магазин www.orangecenter.bg или мобилното приложение Orange Gifts имат право да се откажат от покупката и да върнат един или повече артикули, и/или да заменят получената стока в срок от 14 работни дни от датата на получаване, при следните условия:
> Продуктът трябва да бъде в оригиналния си вид с неотворена опаковка и етикет, ако имат такива.
> Продуктът трябва да бъде без следи от употреба (прегъване, скъсване, надраскване, счупване или други повреди).
> Продуктът не трябва да е повреден вследствие на неправилна употреба.
2. Заявка за връщане на артикул от онлайн поръчка
За да върнете артикули, закупена от www.orangecenter.bg, моля пишете ни на имейл адрес [email protected] в срок до 14 работни дни след получаване на онлайн поръчката. В имейла трябва да посочите:
> Вашето име и адрес.
> Номер на поръчката
> Артикулен номер/баркод на продуктите, които искате да върнете
Сумата, която сте заплатили за този артикул ще бъде възстановена в зависимост от вида на плащането, избрано при финализиране на поръчката.
3. Връщане на част от поръчка
При желание да бъде върната част от онлайн поръчка, която е направена по време на активност и / или е част от промоционален пакет (тип вземи 3, плати 2; нарастващи отстъпки при достигане на сума; или дриги), се счита, че клиентът се отказва от условията на промоцията. Към клиента се възстановява разликата между платената стойност и редовната цена на задържания/ите артикул/и без приложени отстъпки.
4. Процедура за връщане на онлайн поръчки:
4.1. Връщане на поръчка чрез куриер – Speedy или Еконт
Поръчките, които са били с доставка чрез Speedy или Еконт следва да бъдт върнати със същия доставчик на куриерската услуга.
За да върне част или цялата онлайн поръчка, клиентът трябва да посети офис на куриер Speedy или Еконт и да предаде пратката си, адресирана до книжарница Orange. За създаването на товарителница, клиентът трябва да предостви на куриера информацията, която предварително е получил от Customer Support на Orange в отговор на заявката си за връщане.
Разходите за куриерската услуга при връщане със Speedy или Еконт, дължащи се на рекламация - дефект, счупена или повредена стока, или несъответствие с описанието на продукта в сайта, са за сметка на книжарница Orange, а връщанията по желание на клиента са за негова сметка и клиентът поема всички транспортни разходи.
4.2. Връщане на поръчка чрез BOX NOW:
> Рекламация за фабричен дефект, счупена или повредена стока, или несъответствие с описанието на продукта в сайта – за да направи връщане в следствие на рекламация или друга причина, за която е отговорен търговеца, клиентът трябва да следва инструкциите, получени от Customer Support на Orange в отговор на заявката си за връщане, а именно – да опакова и подготви пратката си във вид, съответстващ на изискванията на BOX NOW, достъпни тук: BOX NOW - Вашата бърза и удобна доставка 24/7 - Proper Packaging Instructions BG, да залепи товарителницата или да изпише нейният номер върху опаковката, да избере най-удобен за него автомат на BOX NOW, където да постави пратката в конкретна кутия.
В този случай разходите по връщането са за сметка на книжарница Оrange.
> Връщане по желание на клиента без конкретна причина – за да направи връщане в законовия срок от 14 дни след получаване на пратката, клиентът трябва да следва инструкциите, получени от Customer Support на Orange в отговор на заявката си за връщане, а именно – да опакова и подготви пратката си във вид, съответстващ на изискванията на BOX NOW, достъпни тук: BOX NOW - Вашата бърза и удобна доставка 24/7 - Proper Packaging Instructions BG. След което да генерира сам своята товарителница на страница в сайта на BOX NOW през линк, предоставен от Customer Support на Orange.
В този случай разходите по връщането са за сметка на клиента.
5. Връщане на поръчки Click and Collect
Поръчки, получени с метод на доставка Click and Collect (Поръчай онлайн, вземи от магазин), могат да бъдат върнати по същия начин, както и поръчки с доставка с куриер Speedy или Еконт. Не е възможно връщане на артикули в магазин на Orange, в случаите, когато те са били закупени онлайн през онлайн магазин www.orangecenter.bg или мобилното приложение Orange Gifts.
6. Възстановяване на суми
След като получим върнатата пратка и нашият екип обработи връщането, ние ще възстановим сумата. Възстановяването зависи от вида на плащането, избрано за поръчката:
> В случай, че сте платили онлайн в момента на завършване на поръчката (кредитна / дебитна карта, Apple Pay, Google Pay) - връщането на средствата ще бъде извършено по същия начин, по който е извършено плащането, а именно - ще получите обратно парите си в сметката към картата, от която е направено плащането.
> В случай на плащане при доставка (наложен платеж) - средствата ще бъдат възстановени по банковата Ви сметка. Възстановяваме сума единствено към българска банкова сметка, а сумата е в български лев.
> В случай, че поръчката Ви е била платена изцяло или частично с подаръчен ваучер Orange, сумата ще бъде възстановена обратно във ваучера.
7. Право на отказ от получаване в момента на доставката
Клиентът има право да откаже получаването на стоката, ако тя отговаря на едно от следните условия:
> Стоката не съответства на поръчаната (лесно забележимо с просто око).
> Цената не съответства на дължимата сума.
8. Транспортни разходи
Разходите за куриерската услуга при връщане на цяла или част от онлайн поръчка, произтичащи от рекламация, дефект, счупена или повредена стока, или несъответствие с описанието в сайта, се поемат от книжарница Orange. В случай на връщане по желание на клиента, разходите за куриерската услуга са за сметка на клиента.
9. Не се приемат за връщане:
> Ваучери за подарък
> Аудио, видео и програмни продукти, както и стоки в промоциoнални активности и/или на намаление.
10. Важно
Ако не бъдат спазени горепосочените условия, заявката за рекламация или замяна няма да бъде разгледана.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.