Характеристика | Данни |
---|---|
SKU: | 9786197494815 |
ISBN: |
9786197494815 |
Автор: |
Гари Вайнерчук |
Година на издаване: | 2025 |
Вид корица: | Мека |
Език: | Български |
Издателство: |
AMG Publishing |
Брой страници: | 365 |
Характеристика | Данни |
---|---|
Възраст до: | 60 |
Възраст от: | 30 |
Националност автор: | САЩ |
Пол: | Жена, Мъж |
Преводач: | Явор Цанев |
Размер см: | 14,5 х 21 см. |
Тегло кг: | 0,300 |
Тема: | Бизнес, Личностно развитие и самоусъвършенстване |
Ако преди 15 години много от нас са се съмнявали, че социалните мрежи работят, вече реалността е различна. Само малък процент от хората обаче наистина разбират как да използват съвременните платформи. Алгоритмите се променят. Битката за внимание става безмилостна. Необходими са нови умения.
Книгата „Битка за внимание” е вашият стратегически план.
Световноизвестният предприемач и инвеститор Гари Вайнерчук предлага свежи, задълбочени съвети и конкретни примери, с помощта на които ще изградите своя бранд и ще увеличите продажбите. В „Битка за внимание“ ще откриете триковете, с които да изпъкнете, да достигнете аудиторията и да изпреварите конкуренцията.
Благодарение на своите над 20 години опит в бизнеса и маркетинга Гари Вайнерчук стига до заключението, че днешните бързо развиващи се компании, създатели на съдържание и инфлуенсъри имат нещо общо помежду си: те са се научили да разказват истории така, че да се възползват от предимствата на недооцененото внимание, което съществува предимно в шепа социални мрежи.
Независимо дали сте част от малко предприятие, голяма корпорация, или развивате собствена марка, „Битка за внимание“ ще ви помогне да:
„Едно нещо, което научих, наблюдавайки Гари през последното десетилетие, е, че когато той забележи нови потребителски тенденции или нови най-добри практики в маркетинга, ние трябва да се вслушваме и да действаме според тях.“
Майкъл Рубин, главен изпълнителен директор на Fanatic
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.