Дискретният чар на рекламата. Продуктовото позициониране на екрана
Теодора Дончева
Рива
Наличен
Впуснете се в света на рекламата и правилното продуктово позициониране.
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.
"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Информация за "Дискретният чар на рекламата. Продуктовото позициониране на екрана"
- SKU 9789543205202
- ISBN 9789543205202
-
Автор
Теодора Дончева -
Издателство
Рива - Език Български
- Брой страници 128
- Вид корица Мека
- Година на издаване 2015
- Националност автор България
- Размер см 14 x 21 см.
The information below is required for social login