8,00 лв.

Дискретният чар на рекламата. Продуктовото позициониране на екрана

Теодора Дончева
8,00 лв.
Впуснете се в света на рекламата и правилното продуктово позициониране.
 
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.
 
"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Информация за "Дискретният чар на рекламата. Продуктовото позициониране на екрана"
  • Брой страници 128
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2015
  • Националност автор България
  • Размер см 14 x 21 см.
За автора

Няма добавена информация