28,00 лв.

Емоцията на марката. Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE

Грег Хофман
Локус Пъблишинг
Наличен
28,00 лв.

Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE.
Когато Грег Хофман се присъединява към Nike като стажант по графичен дизайн, няма никаква представа, че ще се озове в позицията на възможно най-старшия маркетинг мениджър на най-прочутата марка в света.

През следващите двайсет и седем години Хофман участва в някои от най-емблематичните рекламни кампании в историята, от „Find your greatness” („Открий своето величие“) по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. до „Risk everything” („Рискувай всичко“) от Световното първенство по футбол през 2014 г. Работата му го отвежда от централния офис на Nike в Орегон до стадиони, кортове и игрища по цял свят.

В крайна сметка той е назначен за главен маркетинг директор, отговорен за разпознаваемостта на марката и нейния Swoosh по целия свят.

Хофман се оттегля от Nike през 2020 г. Fast Company, Business Insider и AdAge го посочват като един от водещите творчески умове в света.

Информация за "Емоцията на марката. Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE"
  • Език Български
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2023
  • Размер см 14 х 21 см.
За автора

Няма добавена информация