Маркетинг For Dummies
Крейг Смит, Алекзандър Хиъм
АлексСофт
Наличен
Книга от поредицата "For Dummies".
Ръководство за рекламни кампании и промоции и кога да ги използваме.
Планирайте успешна кампания и направете вашия бизнес забележим!
Изборът на правилната меркетингова стратегия за увеличаване на вашите продажби не е задължително да причинява главоболие. Това ръководство ще ви помогне да намерите нови клиенти, както и да накарате старите да се връщат при вас отново и отново. От проучването на пазара и поразителните реклами за малко пари, до доходното обслужване на клиенти, вие ще се превърнете в умен маркетьор и ще развиете бизнеса си за "нула време".
Открийте как да:
разберете какво клиентите ви искат наистина
изберете правилната меркетингова стратегия за вашия бизнес
напишете практичен маркетингов план
използвате онлайн маркетинг, връзки с обществеността и директна поща
стоите на правилната страна на закона за защита на информацията
Крейг Смит е редактор на Marketing - водещото списание за маркетинг професионалисти във Великобритания.
Алекзандър Хиъм е консултант, чиито клиенти включват много от Fortune 500 фирмите.
Информация за "Маркетинг For Dummies"
- SKU 9789546561824
- Тегло кг 0.76
- ISBN 9546561827
-
Автор
Алекзандър Хиъм Крейг Смит -
Издателство
АлексСофт - Език Български
- Брой страници 440
- Вид корица Мека
- Година на издаване 2013
- Поредица For Dummies
- Размер см 16 x 23 см.
Validate your login