Търсене
10.231.71.14-3.80.6.131
Хората, които промениха света, Джон А. Бърн, 9786191520992 -15%

Хората, които промениха света

16.15 BGN
Стара цена:  19.00 лв.
Цена: 16.15 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • Цена за доставка с куриер - 3.90 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 40 лв.
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 3.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка

В забележителната си журналистическа кариера Джон А. Бърн е бил изпълнителен редактор на „Бизнес Уик“, главен редактор на „Фаст Къмпани“ и съредактор във „Форбс“. Основател е на дигиталната медийна компания C-Change Media, която изгражда мрежа от уебсайтове и блогове в област­та на бизнеса. Автор или съавтор е на още осем книги, между които и на книгата „Джак: Направо от душата“ (в съавторство с Джак Уелч).
Рийд Хейстингс, „Нетфликс“: Изберете си определена ниша. Когато някой нещо го боли, вие трябва да бъдете като аспирин, а не като витамини. Аспиринът решава определен проблем на човека, докато витамините са по принцип пазар на стоки, които „е хубаво да имаш“. „Нетфликс“ със сигурност беше аспирин.
Майкъл Дел, „Дел Компютър“: Експериментирайте и се учете от експериментите си. Не чакайте, докато измислите съвършения план. Търсете благоприятните възможности, при които действително можете да предложите по-добри продукти и услуги на клиентите и на пазара. Обикновено да следвате примера на някой друг не е отговорът.
Рийд Хофман, „Линкедин“: Що се отнася до идеите и основаването на компании, характерна особеност е, че при тях човек иска да действа против общоприетата мъдрост и да бъде прав. В такъв случай ти имаш предвид нещо, което правят или за което се сещат малко други  хора, и можеш да го реализираш. „Линкедин“ влизаше отчасти в разрез с общоприетото, защото щеше да събере доста голям брой хора в Мрежата, преди някой да осъзнае ползата от това. И вярвах, че мога да накарам достатъчно хора да експериментират и да го изпробват.

Върни се горе и купи

Информация за “Хората, които промениха света” от Джон А. Бърн

  • Брой страници 352
  • Книга - година 2012 г.
  • Корица Мека

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Как да продаваме онлайн -15% Как да продаваме онлайн Кристър Холоман 2019 г.
Стара цена:  19.95 лв.
Цена: 16.95 лв.
Дракър за всеки ден -15% Дракър за всеки ден Питър Дракър 2013 г.
Стара цена:  27.00 лв.
Цена: 22.95 лв.
Корпоративен брандинг 4.0 -15% Корпоративен брандинг 4.0 Анна Вълканова 2020 г.
Стара цена:  15.00 лв.
Цена: 12.75 лв.
Наръчник по инвестиране -15% Наръчник по инвестиране Робърт Т. Кийосаки , Шарън Л. Лехтър 2000 г.
Стара цена:  13.00 лв.
Цена: 11.05 лв.
Асът на продаването -15% Асът на продаването Джон Фентън 2018 г.
Стара цена:  16.80 лв.
Цена: 14.28 лв.