Новата автобиография на Ричард Брансън вдъхновява за постигане на все повече и повече цели и мечти.
Преди 50 години сър Ричард Брансън полага основите на Virgin Group – конгломерата, в който днес влизат над 400 компании и чиято уникалност не може да остане незабелязана. Новата автобиография „Как открих наивността си“ започва оттам, където „Как изгубих наивността си“ завършва – в зората на новото хилядолетие.
Това е продължение на историята на една от най-динамичните марки в света, която през последните 20 години не спира да разширява границите на възможното. Разберете как Ричард Брансън, верен на приключенския си дух, прави всичко за първи път - и после пак.
"Очаква ви пътешествие в съзнанието на една от най-удивителните личности на нашето време." Светослав Иванов, журналист, 120 минути
The information below is required for social login