0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Корпоративна социална отговорност, Нанси Лий, Филип Котлър, 9789549335170

Корпоративна социална отговорност

26 BGN
Цена: 26.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!

Работите в ПР отдел или в отдел за корпоративни комуникации пъблик афеърс, корпоративна социална отговроност или корпоративни партньорства ? Тогава книгата "Корпоративна социална отговорност - Най-доброто за вашата компания и вашата кауза" е точно за вас.

Повече от 25 фирми като Ben & Jerry's, IBM, Washington Mutual, Johnson & Johnson, Timberland, Microsoft, The Body Shop, American Express и Starbucks споделят опита и препорките си как да се извлече максимална полза за компанията и за каузата. Ще научите от тях за тежките уроци, които са научили, и за ключа към успеха, който са открили.

Въпреки че тази книга е написана предимно за стопански организации, целящи печалба, и техните комуникационни агенции и фондации, тя може да е полезна и за хора от нестопански организации и агенции от публичния сектор, търсещи корпоративна подкрепа и партньорство за социални инициативи. Тя предлага уникална възможност отблизо да се видят корпоративните желания и нужди. Финалната глава представя десет препоръки, които ще увеличат шансовете ви да получите одобрение.

Начините, които Ф. Котлър и Н. Лий предлагат, за да се увеличи корпоративната социална отговорност, са практични и лесно приложими. За да може да стане това, трябва да се позволи на компаниите да спечелят от корпоративния имидж, което пък от своя страна трябва да доведе до ползи от крайния резултат.

Всички ние целим едно и също, искаме да живеем в по-добър свят, и сме убедени, че обществото се нуждае от корпоративна подкрепа и партньорство, за да помогнем това да се случи. Ключът към осигуряване на тази подкрепа е корпорациите да разпознаят и да осъзнаят възможностите да спечелят непарични ползи, включително своето благоденствие.

Върни се горе и купи

Информация за “Корпоративна социална отговорност” от Нанси Лий, Филип Котлър

  • Брой страници 320
  • Година на издаване 2011 г.
  • Корица Твърда

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Защо не Защо не Бари Нейлбъф, Йън Еърс 2005 г.
Цена: 16.00 лв.
Бизнес комуникации Бизнес комуникации Ричард Люки 2004 г.
Цена: 15.00 лв.
Кой щипна от сиренцето ? Кой щипна от сиренцето ? Мейсън Браун 2002 г.
Цена: 10.00 лв.
Да оцелеем в кризите Да оцелеем в кризите Жак Атали 2011 г.
Цена: 12.00 лв.
Изпълнението: Новата теория за управление и организация Изпълнението: Новата теория за управление и организация Лари Босиди, Рам Чаран 2006 г.
Цена: 18.00 лв.
Филип Котлър
Филип Котлър

Филип Котлър е роден през 1931г. в Чикаго. Той е американски експерт по мениджмънт и маркетинг. КОтлър е един от най-големите имена в мениджмънта на всички времена, сред които са Бил Гейтс и Джак Уелч. Наричан е още „бащата на маркетинга“. Има издадени десетки книги. 

Виж всички книги от автора