26,00 лв.

Корпоративна социална отговорност

Нанси Лий, Филип Котлър
Рой Комюникейшън
Наличен
26,00 лв.

Работите в ПР отдел или в отдел за корпоративни комуникации пъблик афеърс, корпоративна социална отговроност или корпоративни партньорства ? Тогава книгата "Корпоративна социална отговорност - Най-доброто за вашата компания и вашата кауза" е точно за вас.

Повече от 25 фирми като Ben & Jerry's, IBM, Washington Mutual, Johnson & Johnson, Timberland, Microsoft, The Body Shop, American Express и Starbucks споделят опита и препорките си как да се извлече максимална полза за компанията и за каузата. Ще научите от тях за тежките уроци, които са научили, и за ключа към успеха, който са открили.

Въпреки че тази книга е написана предимно за стопански организации, целящи печалба, и техните комуникационни агенции и фондации, тя може да е полезна и за хора от нестопански организации и агенции от публичния сектор, търсещи корпоративна подкрепа и партньорство за социални инициативи. Тя предлага уникална възможност отблизо да се видят корпоративните желания и нужди. Финалната глава представя десет препоръки, които ще увеличат шансовете ви да получите одобрение.

Начините, които Ф. Котлър и Н. Лий предлагат, за да се увеличи корпоративната социална отговорност, са практични и лесно приложими. За да може да стане това, трябва да се позволи на компаниите да спечелят от корпоративния имидж, което пък от своя страна трябва да доведе до ползи от крайния резултат.

Всички ние целим едно и също, искаме да живеем в по-добър свят, и сме убедени, че обществото се нуждае от корпоративна подкрепа и партньорство, за да помогнем това да се случи. Ключът към осигуряване на тази подкрепа е корпорациите да разпознаят и да осъзнаят възможностите да спечелят непарични ползи, включително своето благоденствие.

Информация за "Корпоративна социална отговорност"
  • Език Български
  • Брой страници 320
  • Вид корица Твърда
  • Година на издаване 2011
  • Националност автор САЩ
  • Размер см 16 x 24 см.
За автора

Няма добавена информация