Характеристика | Данни |
---|---|
SKU: | 9789549335170 |
ISBN: |
9789549335170 |
Автор: |
Нанси Лий,Филип Котлър |
Година на издаване: | 2011 |
Вид корица: | Твърда |
Език: | Български |
Характеристика | Данни |
---|---|
Издателство: |
Рой Комюникейшън |
Брой страници: | 320 |
Националност автор: | САЩ |
Преводач: | Елица Георгиева |
Размер см: | 16 x 24 см. |
Тегло кг: | 0.59 |
Работите в ПР отдел или в отдел за корпоративни комуникации пъблик афеърс, корпоративна социална отговроност или корпоративни партньорства ? Тогава книгата "Корпоративна социална отговорност - Най-доброто за вашата компания и вашата кауза" е точно за вас.
Повече от 25 фирми като Ben & Jerry's, IBM, Washington Mutual, Johnson & Johnson, Timberland, Microsoft, The Body Shop, American Express и Starbucks споделят опита и препорките си как да се извлече максимална полза за компанията и за каузата. Ще научите от тях за тежките уроци, които са научили, и за ключа към успеха, който са открили.
Въпреки че тази книга е написана предимно за стопански организации, целящи печалба, и техните комуникационни агенции и фондации, тя може да е полезна и за хора от нестопански организации и агенции от публичния сектор, търсещи корпоративна подкрепа и партньорство за социални инициативи. Тя предлага уникална възможност отблизо да се видят корпоративните желания и нужди. Финалната глава представя десет препоръки, които ще увеличат шансовете ви да получите одобрение.
Начините, които Ф. Котлър и Н. Лий предлагат, за да се увеличи корпоративната социална отговорност, са практични и лесно приложими. За да може да стане това, трябва да се позволи на компаниите да спечелят от корпоративния имидж, което пък от своя страна трябва да доведе до ползи от крайния резултат.
Всички ние целим едно и също, искаме да живеем в по-добър свят, и сме убедени, че обществото се нуждае от корпоративна подкрепа и партньорство, за да помогнем това да се случи. Ключът към осигуряване на тази подкрепа е корпорациите да разпознаят и да осъзнаят възможностите да спечелят непарични ползи, включително своето благоденствие.
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.