63,00 лв.

Логическа игра: Camelot JR

 
Наличен
Оценка 5.0 от 1 глас
63,00 лв.

Изберете съответното предизвикателство?

Помогнете на рицарят Камелот да стигне до своята принцеса, като построите път използвайки кубчета, кули и стълби от детският комплект Camelot Jr на белгийската фирма SmartGames. 48 предизвикателства, които ще са чудесен начин да развиете пространствената динамика и логика на Вашето малко дете.

Комплекта съдържа: дървени кубчета - основа на замъка, 4 кули, 3 стълби, 1 мост, две фигурки и книжка с 48 задачи и решения с различна степен на трудност.

Възраст: 4 години +

Правила на играта:

Изберете съответното предизвикателство. Разположете червените и оранжевите кули както е указано. Не забравяйте - където видите прилеп трябва да оставите изход за него в основата на играта!

Сложете рицаря и принцесата на местата, определени от избраното от вас предизвикателство. Използвайте само опорните блокове, указани в началото на страницата на предизвикателството. Махнете останалите блокове, защото те не трябва да се използват при преодоляването на даденото предизвикателство. Направете път за рицаря и принцесата, за да могат те да се съберат отново. Всички възможни решения могат да се видят на обратната страна на всяко едно предизвикателство.

ВАЖНО!

- Нито рицарят и/или принцесата могат да се придвижват докато всички блокове са на своите места и пътят не е готов. За да се съберат рицарят и принцесата те трябва да могат да вървят направо един към друг по вашия строеж.

- Трябва да използвате точните блокове, указани във вашето предизвикателство нито повече, нито по-малко.

- Кръглите дупки в кулите на са препятствия. Те са само, за да бъдат разположени правилно кулите. Рицарят и принцесата могат спокойно да минават върху тях. Вижте последната страница на този проспект за повече правила на тази игра.

Указания за родителите

- Настоятелно препоръчваме играчите да минават поетапно от едно предизвикателство към следващото така, както е указано в упътването на играта. Иначе важни „съвети към играчите” биха могли да бъдат пропуснати.

- Ако предизвикателството е твърде тежко вижте възможните решения и се опитайте чрез едно от тях да се върнете назад. Децата когато видят решението могат да научат нови начини за строителство, които да им помогнат да разберат повече. Рицарят и принцесата могат да вървят само нагоре по стълбите и по края на крепостната стена. Те не могат да скачат надолу или да се изкачват по стените. Стълбището не може да се опира в земята в най-горния си тесен край, защото без опора то ще се срути. Блоковете не могат да се поставят извън въображаемата решетка. Това означава, че вашият строеж трябва да остане стабилен дори ако трябва да махнете опорни блокове от ляво или дясно. Стълбищата могат да се използват когато са насочени нагоре или да са хоризонтални. Те дори могат да се ползват обърнати с обратната си страна нагоре, за да направят пътят равен. Всички блокове трябва да се разположат във въображаема квадратна решетка с напечатаната страна, сочеща към играча. Окончателната конструкция трябва да остане стабилна.

Правилно

- Рицарят и принцесата могат да вървят нагоре по стълбите или по края на крепостната стена
- Стълбищата могат да се използват когато са насочени нагоре или да са хоризонтални. Те дори могат да се ползват обърнати с обратната си страна нагоре за да направят пътят равен.
- Всички блокове трябва да се разположат във въображаема квадратна решетка с напечатаната страна, сочеща към играча.
- Окончателната конструкция трябва да бъде стабилна.

Неправилно

- Рицарят и принцесата не могат да скачат надолу или да се изкачват по стените.
- Стълбището не може да се опира в най-горния си тесен край в земята, защото без опора то ще се срути.
- Това означава, че вашият строеж трябва да остане стабилен дори ако трябва да махнете опорни блокове от ляво или дясно.

Игрите Smart Games съчетават полезното със забавното. Подпомагат развитието на фината моторика, координация между ръце и очи, логическо мислене, разпознаване на цветовете, разпознаване на формите в 2D и 3D проекция, умението на децата да играят заедно с други деца, да броят, развиват тяхната фантазия, креативност и пространствено мислене.

Информация за "Логическа игра: Camelot JR"
  • SKU 5414301518716
  • Производител Smart Games
  • Материал Комбиниран
  • Възраст до 8
  • Марка SMART GAMES