| Характеристика | Данни |
|---|---|
| SKU: | 9783754401378 |
| ISBN: |
9783754401378 |
| Автор: |
Jens Muller |
| Поредица: | 40th Edition |
| Година на издаване: | 2025 |
| Вид корица: | Твърда |
| Език: | Английски |
| Издателство: |
TASCHEN |
| Характеристика | Данни |
|---|---|
| Брой страници: | 512 |
| Възраст до: | 99 |
| Възраст от: | 18 |
| Националност автор: | Германия |
| Пол: | Жена, Мъж |
| Размер см: | 15.6 х 21.7 |
| Тегло кг: | 1,13 |
| Тема: | Архитектура и дизайн |
A 100-year history of the origins and evolution of the trademark.
By the late 19th century, trademarks began to replace traditional emblems, like coats of arms, as identifying symbols for companies. At first, logos tended to be figurative, but over time they morphed into the abstract marks that we see everywhere today. Yet many iconic brands—like Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees—still use logos designed 100 years ago.
Bringing together two previous volumes—Logo Beginnings and Logo Modernism—into one compendium, design expert Jens Müller (dubbed “the logo detective” by Wired magazine) has trawled historical trademark archives and design publications to unearth 1000s of logos from as far back as 1870, including many forgotten designs and early versions of today’s brand identifiers.
For clarity and ease of reference, both the Beginnings and Modernism sections are divided into categories (like Pictorial, Form, Effect, and Typographic) with each category further subdivided by basic design elements, like circle, line, alphabet, overlay, dots and squares.
For context, in addition to the author’s essay on the history of the trademark, R. Roger Remington writes on modernism in graphic design, plus there are profiles of eight seminal designers—including Paul Rand, Yusaku Kamekura, and Anton Stankowski.
Covering everything from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, this is an invaluable resource for graphic designers, advertisers, and branding experts. It will also delight fans of cultural and corporate history, and anyone fascinated by the persuasive power of image and form.
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.