24,00 лв.

Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното

Филип Котлър, Иуан Сетиуан, Хермауан Картаджая
Локус Пъблишинг
Наличен
Оценка 3.3 от 4 гласа
24,00 лв.

Новите правила в маркетинга - как да постигаме повече в бързо променящата се среда?

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторите са водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентирате в света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнете по-ефективно до повече клиенти. Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Тази книга изучава променящата се пазарна динамика, произтичащите от свързаността парадокси и нарастващото субкултурно разцепление, които ще оформят утрешните потребители. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

Маркетинг 4.0 се възползва от променливото потребителско настроение, за да достигне до повече клиенти и да ги ангажира в далеч по-голяма степен от преди. Използвайте промените, които обезмислят традиционните подходи. Нека те бъдат основата на вашата методология. Тук ще откриете начина и насоките, за да го направите.

  • Запознайте се и приемете новите правила на маркетинга.
  • Отличете се, направете впечатление като различни и създайте “АХА” моменти.
  • Изградете лоялна и влиятелна клиентска база.
  • Разберете кой ще зададе бъдещия потребителски избор.

“Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгата предлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Информация за "Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното"
  • Брой страници 222
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2019
  • Националност автор САЩ
  • Поредица Carpe Diem
  • Размер см 14 x 20 см.
За автора

Няма добавена информация