Търсене
10.231.71.16-35.153.73.72
Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното, Филип Котлър, 9789547832893 Ново

Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното

19.99 BGN
Цена: 19.99 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени по време на кампании.

Новите правила в маркетинга - как да постигаме повече в бързо променящата се среда?

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторите са водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентирате в света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнете по-ефективно до повече клиенти. Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Тази книга изучава променящата се пазарна динамика, произтичащите от свързаността парадокси и нарастващото субкултурно разцепление, които ще оформят утрешните потребители. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

Маркетинг 4.0 се възползва от променливото потребителско настроение, за да достигне до повече клиенти и да ги ангажира в далеч по-голяма степен от преди. Използвайте промените, които обезмислят традиционните подходи. Нека те бъдат основата на вашата методология. Тук ще откриете начина и насоките, за да го направите.

  • Запознайте се и приемете новите правила на маркетинга.
  • Отличете се, направете впечатление като различни и създайте “АХА” моменти.
  • Изградете лоялна и влиятелна клиентска база.
  • Разберете кой ще зададе бъдещия потребителски избор.

“Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгата предлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Върни се горе и купи

Информация за “Маркетинг 4.0. От традиционното към дигиталното” от Филип Котлър

  • Брой страници 222
  • Книга - година 2019 г.
  • Корица мека
  • Размери 14 х 20 см.

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Създали успехи Създали успехи Джери Порас, Марк Томпсън, Стюард Емери 2008 г.
Цена: 18.00 лв.
Съседът ми трилионер Съседът ми трилионер Анди Боровиц 2002 г.
Цена: 10.00 лв.
Alibaba.com - империята, която Джак Ма изгради Alibaba.com - империята, която Джак Ма изгради Дънкан Кларк 2017 г.
Цена: 19.00 лв.
Преди да напуснете работа Преди да напуснете работа Робърт Т.Кийосаки  2011 г.
Цена: 13.00 лв.
Филип Котлър
Филип Котлър

Филип Котлър е роден през 1931г. в Чикаго. Той е американски експерт по мениджмънт и маркетинг. КОтлър е един от най-големите имена в мениджмънта на всички времена, сред които са Бил Гейтс и Джак Уелч. Наричан е още „бащата на маркетинга“. Има издадени десетки книги. 

Виж всички книги от автора