Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история.
В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство.
"Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на практика. Настоящата книга е изключително добре написана, като логическата й структура е съобразена с основните принципи на маркетинга (поведение на купувача, сегментация, разработване на продукти, дистрибуция, ценообразуване и реклама). Освен това са включени новаторски и актуални маркетингови подходи, като маркетингът на взаимоотношенията и клиентската лоялност. Разглеждат се и технологичните новости в системите за доставка, между които телефонното и интернет банкиране, както и използването на ИТ в маркетинга, основаващ се на бази данни.
С критичен поглед към литературата в тази бързопроменяща се окръжаваща среда, настоящата книга е изключително актуална и разглежда последните регулаторни изменения, както и новите форми на финансови институции.
Маркетинг на финансовите услуги
Тина Харисън
Класика и стил
Наличен
Информация за "Маркетинг на финансовите услуги"
- SKU 9789543270064
- Преводач Милена Бурнаска
- Тегло кг 0.891
- ISBN 9543270066
-
Автор
Тина Харисън -
Издателство
Класика и стил
- Език Български
- Брой страници 450
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2004
- Размер см 17 x 24 см.
The information below is required for social login