Търсене
10.231.71.14-34.226.234.102

Маркетинг на финансовите услуги

43 BGN
Цена: 43.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • Цена за доставка с куриер - 3.90 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 40 лв.
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 3.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка

Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история.
В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство.
"Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на практика. Настоящата книга е изключително добре написана, като логическата й структура е съобразена с основните принципи на маркетинга (поведение на купувача, сегментация, разработване на продукти, дистрибуция, ценообразуване и реклама). Освен това са включени новаторски и актуални маркетингови подходи, като маркетингът на взаимоотношенията и клиентската лоялност. Разглеждат се и технологичните новости в системите за доставка, между които телефонното и интернет банкиране, както и използването на ИТ в маркетинга, основаващ се на бази данни.
С критичен поглед към литературата в тази бързопроменяща се окръжаваща среда, настоящата книга е изключително актуална и разглежда последните регулаторни изменения, както и новите форми на финансови институции.

Върни се горе и купи

Информация за “Маркетинг на финансовите услуги” от Тина Харисън

  • Брой страници 450
  • Книга - година 2004 г.
  • Корица Твърда

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Отвъд големите печалби Отвъд големите печалби Майкъл Порт 2010 г.
Цена: 18.00 лв.
Рискът: новото име на сигурността Рискът: новото име на сигурността Николай Слатински 2019 г.
Цена: 40.00 лв.
Защо не Защо не Бари Нейлбъф, Йън Еърс 2005 г.
Цена: 16.00 лв.