Магазини
Любими
59,90 лв. | 30,63 €

Mid-Century Ads. 40th Ed.

В наличност
0%
59,90 лв. | 30,63 €
Този продукт е с безплатна доставка
Характеристика Данни
SKU: 9783836591478
ISBN:

9783836591478

Автор:

Jim Heimann

Година на издаване: 2023
Вид корица: Твърда
Език: Английски
Издателство:

TASCHEN

Характеристика Данни
Библиотека: 40th Edition Series
Брой страници: 512
Възраст до: 60
Възраст от: 20
Размер см: 15.6 x 21.7 см.
Тегло кг: 1,11
Тема: Изкуство, Архитектура и дизайн

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era.

Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of midcentury marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.

Hardcover, 15.6 x 21.7 cm, 1.11 kg, 512 pages

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв. | 2,51 €
  • Безплатна доставка
    (за поръчка над 49.80 лв. | 25,46 €)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.| 2,51 €
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Jim Heimann

Няма добавена информация