21,99 лв.

Направлявай избора им. 25 поведенчески склонности, които водят до покупка

Ричард Шотън
21,99 лв.

Какво води потребителите към решението за покупка? Основавайки се на поведенческата наука, Ричард Шотън ни учи какво превръща потребителя в клиент.
В „Направлявай избора им“ са включени 25 от най-разпространените поведенчески склонности, които водят хората при вземане на решения. Научавайки ги, ще можете да ги прилагате в рекламните си кампании или при създаването на нов продукт.
Събраната информация е въз основа на реални случаи, изследвания и открития на световни учени, като нобеловите лауреати Даниел Канеман и Хърбърт Саймън и психолозите Елиът Аронсън и Леон Фестингер. В книгата авторът включва и своя безценен над двайсетгодишен опит в маркетинга.
Книга, задължителна за рекламисти, предприемачи, психолози и всички, които искат да научат защо купуваме.
Бъдете стъпка пред другите. Опознайте аудиторията си така, както правят най-големите компании в света.

Информация за "Направлявай избора им. 25 поведенчески склонности, които водят до покупка"
  • Език Български
  • Брой страници 230
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2023
  • Размер см 14 х 21 см.
За автора

Няма добавена информация