Какво води потребителите към решението за покупка? Основавайки се на поведенческата наука, Ричард Шотън ни учи какво превръща потребителя в клиент.
В „Направлявай избора им“ са включени 25 от най-разпространените поведенчески склонности, които водят хората при вземане на решения. Научавайки ги, ще можете да ги прилагате в рекламните си кампании или при създаването на нов продукт.
Събраната информация е въз основа на реални случаи, изследвания и открития на световни учени, като нобеловите лауреати Даниел Канеман и Хърбърт Саймън и психолозите Елиът Аронсън и Леон Фестингер. В книгата авторът включва и своя безценен над двайсетгодишен опит в маркетинга.
Книга, задължителна за рекламисти, предприемачи, психолози и всички, които искат да научат защо купуваме.
Бъдете стъпка пред другите. Опознайте аудиторията си така, както правят най-големите компании в света.
Направлявай избора им. 25 поведенчески склонности, които водят до покупка
Ричард Шотън
Асеневци
Наличен
Информация за "Направлявай избора им. 25 поведенчески склонности, които водят до покупка"
- SKU 9786192660178
- Преводач Моника Георгиева
- ISBN 9786192660178
-
Автор
Ричард Шотън -
Издателство
Асеневци
- Език Български
- Брой страници 230
- Вид корица Мека
- Година на издаване 2023
- Размер см 14 х 21 см.
The information below is required for social login