Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история?Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея?Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света?Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните.
Джейсън Дженингс, Лорънс Хотън
Класика и стил
Наличен
Информация за "Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните. "
- SKU 9789549964226
- Преводач Веселин Лаптев
- ISBN 9789549964226
-
Автор
Джейсън Дженингс Лорънс Хотън -
Издателство
Класика и стил
- Език Български
- Брой страници 250
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2001
- Размер см 15 x 22 см.
The information below is required for social login