| Характеристика | Данни |
|---|---|
| SKU: | 9789549964035 |
| ISBN: |
9789549964035 |
| Автор: |
Ал Рийс |
| Характеристика | Данни |
|---|---|
| Брой страници: | 126 |
| Вид корица: | Твърда |
| Издателство: | Класика и стил |
В книгата си “Неизменните 22 закона на маркетинга” са описани фундаменталните закони на маркетинга. В продължение на двадесет и пет години авторите изучават какво в маркетинга действа и какво - не. Откриват, че успешните програми почти винаги са в съответствие с някои фундаментални сили на пазара. Ал Рийс и Джак Траут обобщават своите открития в основни закони, които управляват успеха и провала на пазара. Наричат тези принципи неизменни закони на маркетинга. За да не се случи да създадете изключителна маркетингова програма, но някой от неизбежните закони на маркетинга да ви провали напълно, ако не го познавате, трябва да прочетете тази книга или както авторите са написали в нея - “Нарушавайте ги на своя отговорност!”
Ал Рийс и Джак Траут са управители на консултантска маркетингова фирма в Гринуич, Кънектикът, чиито клиенти са фирми, простиращи се от AT&T до Weyerhaeuser.
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетинг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти."
Дон Валънтайн, вицепрезидент на Southwest Airlines Co.
“Мощни маркетинг концепции, изобилстващи на практически доказателства! При сегашната икономическа ситуация и конкуренция тези концепции са особено актуални.”
Хърман Кейн, президент и изпълнителен директор на Godfather’s Pizza
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.
Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:
- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.
- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.
Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.
The information below is required for social login
Създавайки профил получаваш
Лесен и удобен начин да пазаруваш от Orange и проследяваш история на покупките си
Необходимо е да активираш регистрацията си.
Изпратихме имейл на с линк за активация. Последвай линка, за да активираш профила си в следващите 24 часа. Имейлът би трябвало да пристигне до 1 минута.
Ако не откриваш имейл от нас, потърси го в спам директорията или провери дали посоченият имейл адрес е изписан правилно. Ако това не помогне, свържи се с нас на [email protected] 0700 20 866
Създавайки профил се присъединяваш към програмата My Orange и се съгласяваш с Правилата и условията на Ориндж Интернешънъл АД.