Успехът в революцията на потребителите изисква промяна.
Тази книга за новата ера на бизнеса, консуматорството и вашата роля в определянето на бъдещето на всичко...
Ние (потребителите) се свързваме един с друг, създаваме силна и ефективна информационна мрежа, която оформя и управлява опита и пазарите.
Независимо дали се занимавате с бизнес, или сте само потребител, вие сте част от тази нова ера на свързано или социално потребление.
Всеки един от нас трябва да намери пътя до най-ефективното и продуктивно използване на социалните медии и дигиталните технологии в професионалния и личния си живот. Това може да е обезсърчително. Но Брайън е най-добрият технологичен екскурзовод и благодарение на търпението, знанията и разбирането му вие също може да се изкачите до дигиталния планински връх и да се насладите на гледката, която се открива към този смел нов свят.
Новият бизнес модел
Брайън Солис
Рой Комюникейшън
Наличен
Брайън Солис не е случайна личност. Той е виден PR-експерт, изобретил термина PR 2.0 още в края на 90-те години, а неговата фирма FutureWorks е известна с това, че откакто съществува, комбинира традиционните PR техники с тези на социалните (web 2.0) медии.
Информация за "Новият бизнес модел"
- SKU 9789549335354
- Преводач Десислава Бошнакова
- ISBN 9789549335354
-
Автор
Брайън Солис -
Издателство
Рой Комюникейшън - Език Български
- Брой страници 362
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2015
- Националност автор САЩ
- Размер см 16 x 23 см.
Validate your login