В увлекателната си книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие - за постигане на бизнес успех.Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
От книгата ще се научите:да разделяте и владеетеда използвате дивергенциятада се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на вторияда впрягате силата на подкастрянето
Произход на търговските марки
Ал Рийс, Лаура Рийс
Класика и стил
Наличен
Информация за "Произход на търговските марки"
- SKU 9789543270262
- Преводач Николай Кръстев
- ISBN 9543270260
-
Автор
Ал Рийс Лаура Рийс -
Издателство
Класика и стил
- Език Български
- Брой страници 292
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2006
- Размер см 15 x 22 см.
The information below is required for social login