16,00 лв.

Произход на търговските марки

Ал Рийс, Лаура Рийс
16,00 лв.

В увлекателната си книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие - за постигане на бизнес успех.Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
От книгата ще се научите:да разделяте и владеетеда използвате дивергенциятада се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на вторияда впрягате силата на подкастрянето

Информация за "Произход на търговските марки"
  • Език Български
  • Брой страници 292
  • Вид корица Твърда
  • Година на издаване 2006
  • Размер см 15 x 22 см.

Няма добавена информация